futtta’s old blog

Twitterless twaddle

In de reeks “Vloeken op”; Internet Explorer 6

leave a comment »

Een paar dagen geleden nog eens flink gefoeterd op Microsoft Internet Exporer 6. Ik moet eerlijk zijn; ik ben slechts een html- en css-amateurken, maar ik wilde in mijn eigen versie van het WordPress Indigo theme (dat ik ooit trots Greendigo zal dopen) het 2de niveau van het pagina-menu persé uitklapbaar maken. Beetje gezocht, wat copy/pasten, een paar wijzigingen links en rechts en ik had een leuke oplossing, volledig in css. Joepie! Juich! Jeuij!

Maar dat was dus buiten MSIE6 gerekend. Lees op mijn nieuwe blog hoe slecht de css-ondersteuning van MSIE6 wel is.

Written by Frank Goossens (futtta)

15 oktober 2007 bij 17:39

Geplaatst in browsers, Internet, rants & raves

Tagged with , ,

Geef een reactie

