futtta’s old blog

Twitterless twaddle

sp.a na het rapport Janssens (en het debacle Gennez in A’pen)

leave a comment »

cover van “wat ging er mis”De verkiezingsuitslag van 10 juni laatstleden was een serieuze opdoffer voor rode rakkers. Net als zovelen vroeg ik me af wat er was fout gelopen, maar een antwoord formuleren was minder vanzelfsprekend. De sp.a droeg oud-voorzitter, reclamemaker maar vooral ook socioloog en stemmenkanon Patrick Janssens op om die analyse ten gronde te maken. Het resultaat is de pdf die sinds begin september van de sp.a-website te downloaden is. Ik heb die 30-tal pagina’s ondertussen een paar keer doorgenomen, soms diagonaal, soms aandachtig lezend en hernemend. Het rapport is “een verzameling van gegevens en opinies die de discussie de komende maanden verder kan stimuleren”. Hieronder mijn -lichtgewicht- bijdrage aan die discussie. Leest U mee op mijn nieuwe blog, Kameraden Gennez en De Bruyn?

Written by Frank Goossens (futtta)

11 september 2007 bij 12:21

Geplaatst in followup, Politiek, sp.a

Geef een reactie

