futtta’s old blog

Twitterless twaddle

De NMBS wilt mijn e-mail-adres, maar…

leave a comment »

nmbs smile promoVandaag als pendelaar-met-treinabonnement van de NMBS een brief in de bus gekregen. Ze hebben mijn mailadres niet, schreven ze en dat ze me daarom wel een papieren brief moésten sturen. En dat er niet minder dan 4 goede redenen waren voor een smile (“Reden 3: Als U snel reageert, wint U misschien wel 2 weekendbiljetten”). Ook al ontving ik nog nooit papieren post van de NMBS, toch vind ik het geen slecht idee om “de papierberg te beperken”. Ik heb het als super-pendelaar daarenboven ook nogal voor de trein en ik smile ook al eens graag, dus trok ik naar e-perron http://www.nmbs.be om daar mijn mail-adres achter te laten. Wat er toen misliep kun je verderlezen op mijn nieuwe blog

Written by Frank Goossens (futtta)

29 augustus 2007 bij 15:07

Geef een reactie

