futtta’s old blog

Twitterless twaddle

Safari3 for Windows still sucks, but getting better at it

leave a comment »

catching safari bugsOmdat ik in het diepst van mijn gedachten een Steve Jobs-fanboy ben en omdat ik zo graag met browsers speel, heb ik na mijn rant van vorige week vlijtig verder geëxperimenteerd met Safari3 voor Windows en speurde ik het wilde wereld web verder af naar informatie over mijn kleine probleempjes. En ik mag misschien nog niet jubelen, maar ik kan wel al aankondigen dat er toch al enige vooruitgang is:

Lees het vervolg van deze gematigd positieve Safari re-review op mijn nieuwe blog.

Written by Frank Goossens (futtta)

22 juni 2007 bij 8:13

Geef een reactie

