futtta’s old blog

Twitterless twaddle

Ik was een baas in Gent

leave a comment »

“I had a farm in Africa” zeggen, zou niet correct zijn en ik had ook nooit een eigen bedrijf. Maar ik was gedurende een jaar of 3 wel productie-baas (Delivery Manager) bij een Gentse web-boite die in de prehistorie zwaar met stadsgenoot e-COM streed om DE nummer 1 in België te zijn.  Zie me verder mijmeren op mijn nieuwe blog.

Written by Frank Goossens (futtta)

14 mei 2007 bij 16:13

Geplaatst in Futtta-land, Ondernemen, werk

Geef een reactie

