futtta’s old blog

Twitterless twaddle

the joy of port forwarding of waarom ik een linux-geek ben

leave a comment »

U houdt het misschien niet voor mogelijk, maar zo af en toe (als ik op het werk aan mijn nieuwe krachtige laptop met Windows XP zit) vergeet ik waarom ik zo graag met linux en andere open source software werk. Tot ik weer iets nieuws ontdek in die wondere geek-wereld. Zo ben ik deze week overdonderd door een mij tot voor kort volkomen onbekend aspect van ssh; tcp port forwarding ofte vpn for the linux-masses ..

Deze tekst is verplaatst naar mijn nieuwe blog, je kunt de rest van deze ‘howto’ daar verderlezen.

Written by Frank Goossens (futtta)

31 maart 2005 bij 9:34

Geef een reactie

